Wednesday, October 04, 2006

Kanske för att det va neutral plats den här gången och fler trygga tillbehör som mycket kläder, ett bord emellan oss, och hans polare va där också. Det gick bättre iaf. Eller kanske va det fokus, att vi snacka mediakritik den här gången inte som förra veckan när han kom in på utseendeideal och attraktion och dom jävla hudblekningskrämerna tills min arm blev liksom mer och mer självlysande där den låg kvar runt honom och försökte se avslappnad ut. Han verkar va som jag när det gäller dom jobbiga ämnena, liknande har jag gjort mot mången grabb och inte brytt mig shit, diskuterat våldsutsatthet övergreppsartade situationer dehumanisering och kropp och åter kropp medan jag aktivt vägrat fatta att grabben ifråga inte vet vad han ska göra av sin kropp mens vi snackar, och jag tänker fortsätta vägra fatta jag hoppas den här grabben tänker fortsätta vägra fatta mot mig så ska jag försöka återgälda på gott och smärta.
Men idag va det bara trevligt, som sagt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home