Saturday, September 30, 2006

vad tänkte jag egentligen??
jag har inte orkat länka, mest för att det känns lite 'töntigt' med söta små cirklar där en säger vilka som e me och vilka som inte e det och för att slippa pliktlänkandet och så bara lathet. men fyfan vad dom länkar till varandra vänstergrabsen att jag inte kollat det ordentligt hittills (särskilt när det länkas till äckliga jinge börjar irritationen sprätta i mig.) fick mig att komma ihåg när vi började förstå hur otroligt ofta dom ringer till varandra. både höger och vänstergrabsen. som dom telefonälskar med varandra klart dom roddar bättre än oss. och samma med länkarna no shit. betyder det att vi ska roddringa varandra åtta gånger om dagen för att få in 'rätt' person på 'rätt' ställen? Nja.. men komprommiser - och jag läser ju er jämt smarta coola fantastiska kvinnor, klart ni ska länkas. (folk slumpar sig förresten hit uteslutande på ordet 'nedräkning'. vad de har för läsvanor har jag ingen aning om. men tryck gärna någonstans i länklistan till höger kära googlare.) jag vill förresten särskilt tipsa om annabexis blogg som e väldigt väldigt fin och säkert inte så många av er som läser här hittat till än.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

MÄN! *vindlar med ögonen* kunde bara inte motstå.. ;)

30/9/06 15:22  
Anonymous Anonymous said...

if you are who i think you are, i'd be happy for a translation ;)
hope you're fine!
alles liebe

3/10/06 13:29  
Blogger kamikaze said...

hi anna!
i didn't have any links before, and put up some now, and commented it in this post, especially noting that your blog is very nice, which it definitely is.
all the best!
petra

3/10/06 14:03  
Anonymous Anonymous said...

*blush*
thank you!
too bad i can't understand swedish :(
tell me if you know a good online translation site! i was very unsuccessful.
liebe grüße, anna

7/10/06 17:00  

Post a Comment

<< Home